دوستان انجیرخشک خیلی دوسدارم مجازه در بارداری؟

۱۳ پاسخ

اره خیس کن بخور

انجیر خشک قندش زیاد زیاد روی نکن خدای نکرده قند نگیریت

من برعکس شما نمیتونم بخورم. چیز شیرین حالمو بد میکنه🥲

بهترینههههه

اره عالیه

اره خوبه

اره خیلی خوبه

آره عالیه

خیلی خوبه

من روزی سه تا دونه میخورم چون قندش بالاس شب میزارم تو آب خیس میخوره صب با آبش میخورم از یبوست نجاتم داده

انجیر قند بالا داره زیاد استفاده نکن

من خشک دوست ندارم تازه خوردم خیلی

نوش جان بخور اتفاقا از یبوست هم جلوگیری میکنن

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵☁️ مامان پسری🩵☁️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان جنین مامان جنین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو🦪🤍 مامان کوچولو🦪🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری