۱۰ پاسخ

دوستان نخوردم کباب ترکی خوردم ول یاونم همش ضرره

مغز فکر میکنم خیلی چربه تو بارداری خوب نیست

عزیزم بهتره خورده نشه اگر هوس کردی و حتما میخوای بخوری در حد کم از جای مطمئن حداقل بگیر ک خوب پخته باشه

نه کله پاچه ویتامین Aزیاد داره ضرر داره واسه جنین

🧐🧐🧐🧐

تصویر

آسپرین میخوری؟اگه میخوری عیبی نداره بخور اخه خونت رقیق میکنه چرب هم باشه ی بار عیبی نداره

بخور .ولی زیاد نه .
حداقل صبح بخور ن شب😅
میگن چربیش زیاده

نخوری بهتره، چون خیلی چربه

من شنیدم ضرر داره

اینو نمیدونم اما من کله پاچه خوردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی