۱۶ پاسخ

در حد هوس اشکال نداره من چند بار خوردم

عزیزم منم شنیدم خوب نیست

من از دکترم پرسیدم گفت اگه پدریامادر باقله ای نیستن اشکال نداره بخور کلسیم هم داره،منم حالا سه روزه درس کردم هرروز گرم میکنم یه بشقاب پر میخورم🤗😋عاشقشم،
به دلت بدراه نده

من که خوردم چندبار

عزیزم میگن خوب نیست بعد ک‌نینی بدنیا بیاد دور از جون بیماری بنام فاویسم میگیره نخوری بهتره دوستم خورده بود بچش اینجوری شده بود بزن اینترنت بخون در مورد فاویسم

فک کنم تو هفته شما اشکالی نداره، ولی خب زیاد نخور🥲😚

خوب نیست

اگر خودتون یا اقوام‌درجه یک دو طرف بتقله ای نیستن مقدار کم‌میتونی بخوری ، اما اگر ارث دارین توی درجه یک ها بهتره نخوری

اگ خیلی هوس کردی از دکترت بپرس اگ گفت بخور فق به اندازه ی ک هوست رفع بشه بخور

باید از دکترت میپرسیدی‌ نسبت ب شرایطت بهت میگفت ولی درکل فک کنم خوب نیست

من شنیدم خوب نیست اما جزو سبزیجات و فیبر داره برای استفاده یسری سبزیجات بهتره با دکتر درمیون بذارید

نخوری بهتره،

ارع پوستشم خیلی حال میده ولی نخور شکمت شل میشع

میگن بخاطر کم خونی و ایجاد حساسیت تو نوزاد نباید خورده بشه

فکر کنم خوب نیست

کم بخور

سوال های مرتبط

مامان نیکان👶🏻💙 مامان نیکان👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ممد مامان ممد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وپنجم بارداری