من بارداری اولم یبار در حده چندتا دونه خوردم پسذم دنیا که اومد تو بیمارستان گفتن فاویسمه(حساسیت شدید به باقله)🫠دکتر میگفت مصرفش تو بارداری امکان بروزه این بیماریو تو جنین داره
نه بابا من کم خوردم هیچی نشد خداروشکر
اگه حساسیت نداشته باشی اشکال نداره
کم عیبی نداره
تا جایی که شنیدم خوب نیس تو بارداری ولی در حد هوس اشکالی ندارع
ن ولی کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.