خانوما باقله ضرر داره؟

۵ پاسخ

میگن نخورید بهتره ،ممکنه بچه دچار فاویسم بشه خدایی نکرده

اگه الرژی نداری نه مشکلی نداره

بله گلم نخور

بله تو بارداری نخوریا

میگن تو بارداری نخوری بهتر

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی🥹💙 مامان فسقلی🥹💙 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری