۳ پاسخ

ماست موسیر به دودلیل نمیشه خورد اول به خاطر ماستش چون پرتیین گاویی توشه به خاطر کولیک دوم موسیر تنده هم شیر رو بد مزه می کنه هم برا کولیک بده

کاهو خیلی نفخ داره نخوری بهتر همینطور کلم

کاهو جزو موادغذایی هست که شیر رو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی