باید امید مون به خدا باشه ، این شرایط سخت رو از اول داشتیم از این به بعدم هست باید دعا کنیم به خیر بگذره این بارم ، اینستارو بذارید کنار تا این دوران میگذره
نه نگران نباش اتفاقا فک کن بچه ات خوش قدمه شاید داره همه چی خوب میشه و اونا زندگی خوبو تجربه میکنن
نه.من به خدایی که منو آفریده ایمان دارم
فعلا از اخبار دوری کن
هفته های ما باید آرامش داشته باشیم بعد ها خدایی نکرده بچه دچار کولیک میشه
سه ماه آخر بی استرس و ناراحتی بگذرون
خدا بزرگه
منم خیلی نگرانم😐😐
از من وصل نمیشه
من ککلا اینستام بالا نمیاد نمیدونم چرا
دقیقااا و یه حس بدی دارم همش میگم بچه ام چی پس ایندع اون چی میشه
عزیزم سعی کن تو این شرایط از اخبار دور باشی استرس و ناراحتی برای نینی خوب نیس از دست ما که چیزی برنمیاد فقط امیدواریم اوضاع خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.