منم اوایل بارداری خیلی بدتر بود به ویدیو احساسی چیزی میدیدم اشکم درمیومد الان بهتر شده باز ، ولی گریه میکنم عذاب وجدان بهم دست میده همش از بچم معذرت خواهی میکنم حس میکنم دارم ناراحتیمو به اون منتقل میکنم🥲
خواهر الان روز خوبته بعد زایمان بدتر میشی😁
منم بارداریم اینجور بودم الانم اینجورم🫠☹️
من از روزی که فهمیدم باردارم تا به الان هرکی بهم میگه خوبی من گریه ام میگیره دهنمم بسته نمیشه 😂
هممون عین همیم بخاطره بارداریه
منم همینجوری شدمممم ..سر چیزایی ک اصن به من مربوط نیس عذاب وجدان میگیرم ..میشینم ساعتها به مامانم فک میکنم و گریه میکنم ک چرا مثلا ۳ روز پیش یچیزی گفته بد جوابش دادم🫠😭🤣
دقیقا منم همینطور شدم روزی ۱۰ دفعه گریه میکنم
دقیقا منم اینطور شدم
آخ عین منی دقیقا خود منی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.