۹ پاسخ

منم اوایل بارداری خیلی بدتر بود به ویدیو احساسی چیزی می‌دیدم اشکم درمیومد الان بهتر شده باز ، ولی گریه میکنم عذاب وجدان بهم دست میده همش از بچم معذرت خواهی میکنم حس میکنم دارم ناراحتیمو به اون منتقل میکنم🥲

خواهر الان روز خوبته بعد زایمان بدتر میشی😁

منم بارداریم اینجور بودم الانم اینجورم🫠☹️

من از روزی که فهمیدم باردارم تا به الان هرکی بهم میگه خوبی من گریه ام میگیره دهنمم بسته نمیشه 😂

هممون عین همیم بخاطره بارداریه

منم همینجوری شدمممم ..سر چیزایی ک اصن به من مربوط نیس عذاب وجدان میگیرم ..میشینم ساعتها به مامانم فک میکنم و گریه میکنم ک چرا مثلا ۳ روز پیش یچیزی گفته بد جوابش دادم🫠😭🤣

دقیقا منم همینطور شدم روزی ۱۰ دفعه گریه میکنم

دقیقا منم اینطور شدم

آخ عین منی دقیقا خود منی

سوال های مرتبط