منم دارم میترکممم نفسممم نمیااد نه میتونم بخوابم نه بشینم نه راه برممم
پدر خودمو در اوردم دکترم تو ۳۷ هفته و ۴ روز که میشه ۳۱ اردیبهشت زایمانم کنه به هییییچ وجه قبول نکرد
گفت فقط ۳ خرداد که ۳۸ تموم بشه
اوووف هفتهای اخر سخته، ۳۴ هفته هنوز که زوده واسه سز
عزیزم دکترت کیه
طبیعی اپیدورال کن گریم نکن
منم خیلی خسته شدم کاش زودتر بگذره
انشالله به سلامت این چند هفته هم بگذرونیم
دکتر لنگپوله
عزیزم یه روزم بیشتر بچه نگهداری خیلی فرقه ،حداقل بزار ۳۸ هفته بشی اگر مشکلی نداری.
هفته های آخر بدتر هم هست ولی باید تحمل کنی
34 خیلی زوده اصلا عجله نکن
منی که سزارینی هستم اما ی دقه هم زمین نمیشینم ....
منم خستمه بیا باهم گریه کنیم🫂😭
از این دکترای زیر میزی پیدا کن سزارینت کنه
من تو این هفته دکترمو عوض کردم تصمیم گرفتم عملمو یه دکتر دیگه بکنه شما هم تحقیق کن میتونی عوض کنی
چرا قبول نمیکنه؟
دکتر دیگه ای برو
خیلی ها زیر میزی میگیرن سزارین میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.