۳بار خون میگیرن
حتما با یکی برو من تنها رفتم خیلی اذیت شدم سرگیجه گرفتم داشتم بیهوش میشدم از ۸ تا ۱۲ طول کشید،ناشتا هم هستی مزه ی پودرم تو دهنم مونده بود خونم زیاد دادم چشام سیاهی میرف
البته شاید برا شما اینطوری نباشه ولی من خیلی ترسیدم همش میگفتم کاش تنها نیومده بودم
یبار خون میگیرن بعد آزمایش ادرار بعد محلول میخوری بعد دوبار دیگه هر ی ساعت خون میگیرن
اول آزمایش خون ناشتا میدی بعد هم ادرار بعدش پودر گلوکز رو میخوری و یک بار ۱ساعت بعد یک بار دیگه ۲ ساعت بعد آزمایش خون میگیرن
من هرموقع عطسه میکنم بی اختیارازم ادرارمیادچرااینجوری شده
فردا میرم 🫠🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.