مامانا پرتقال نارنگیل میدید به بچه هاتون

۱۴ پاسخ

آره فقط لهش کن بده

پرتغال اسیدش برا معدشون ضرر داره و تا یکسالگی نباید داد البته الان دیکه میگن تا یکسالگی بهتر همه مزه ها رو بچشه

دکتر به من گفت آبشو بگیر بده بخوره
اتفاقا دختره من هلاکه واسه پرتقال خیلیم میخوره
پرتقال خیار رنده شده موز تا دلت بخواد همه رو میدم من دکترش مجاز کرده

بله منم میدم

بلی من میدم

نه اسیدیه غقط موز سیب

میگن برای زیر یکسال مناسب نیست چون بشدت اسیدیه
ولی دخترم خیلی دوست داره یه چندباری بهش دادم

آره کم

اسیدیه به هیچ عنوان واسه زیر یکسال مناسب نیس

اره در حد کم میدم

نه من نمیدم چون اسیدیه و برای زیر یک سال مناسب نیست

بله عزیزم

میگن که اسیدیه نباید بدی

اره من که میدم

سوال های مرتبط

مامان ۳ هدیه الهی مامان ۳ هدیه الهی ۱ سالگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۵ ماهگی
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان ماهان🩵 مامان ماهان🩵 ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو 👧 مامان فندق کوچولو 👧 ۱ سالگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی