۴ پاسخ

واسه ما سخت نبود ابجیام همش بغلش میکردن البته

تعطیله فردا

هرچی فکر کنی. بگی همون میشه. استرستو به بچه انتقال میذی گلم. چرا بزرگش میکنی. بگو انشاالله. 6ماعگی. اصلا اذیت نداره. خودت باور کن تا برات اتفاق بیفته

واسه من سخت بود خیلی

سوال های مرتبط

مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی