خانوگا امپول انوسکا وقتی میزدید چیزی میخوردید بعد میزدید ؟؟؟؟

۱ پاسخ

من نه
ولی بعدش اگه فشارم بیوفته یه خرما میخورم

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان ایلیانا مامان ایلیانا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوین و دلوین مامان سوین و دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری