۷ پاسخ

من تا الان نمیدونستم چی هست

من ۲۷ هفته زدم

امپول بتا واسه چی هست؟

26 هفته دیدم

منم فردا میزنم

من هفته ی سی ام زدم زودتر نمیدونم

من ۲۴ هفته ام دیدم اینجا

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته ۴ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد