بتا از ۳۴ شده ۲۶۰ خوبه دیگه درسته؟ دو روز تاخیر دارم

۷ پاسخ

من دیروز با 4 روز تاخیر رفتم بتا 16بود حالا دکترم گفته تکرار کن مشکوک به بارداریه، شنبه باز تکرار میکنم کاش مال منم بره بالا

منم سه روز تاخیر۳۷۸بودفردا باز تکرار میکنم دکتر گف بعد ۴۸ساعت تکرار کن

اره خوبه

اره خوبه

من سه روز تاخیرم کی برم ازمایش بنظرتون

آره خوبه

خوبه عزیزم فقط زود رفتی آزمایش

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی
مامان 🩷حلما خانوم🩷 مامان 🩷حلما خانوم🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان ستین و دوقلوها مامان ستین و دوقلوها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری