شاید پریودی نیست
منم برج 9با بتا 28 سقط کردم بهش میگن بارداری شیمیایی
پریودی نیس شاید داری سقط میکنی عزیزم
منم برج ۲ بعد ۳ روز تاخیر و بیبی مثبت و بتا ۲۰ پریود شدم
روز سوم تاخیر ۳۴ بود
بارداریت تایید شده بعد پربود شدی احتمالا پریودی نیست
اگه ب نمس شاید لانه گزینی اگه لخته خون.. ان شالله اینسری مثبت شی
من روز ۲تاخیر ۱۶۵,بود
اعع چرا کم بوده خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.