بعد از هفت روز تاخیر و بتا ۳۴
پریود شدم 💔

۹ پاسخ

شاید پریودی نیست

منم برج 9با بتا 28 سقط کردم بهش میگن بارداری شیمیایی

پریودی نیس شاید داری سقط میکنی عزیزم

منم برج ۲ بعد ۳ روز تاخیر و بیبی مثبت و بتا ۲۰ پریود شدم

روز سوم تاخیر ۳۴ بود

بارداریت تایید شده بعد پربود شدی احتمالا پریودی نیست

اگه ب نمس شاید لانه گزینی اگه لخته خون.. ان شالله اینسری مثبت شی

من روز ۲تاخیر ۱۶۵,بود

اعع چرا کم بوده خب

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۵ ماهگی
مامان باوان مامان باوان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی👪 مامان تودلی👪 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️فندق❤️ مامان ❤️فندق❤️ هفته چهاردهم بارداری