۷ پاسخ

بلههه

من سه روز موند ب موعد رفتم بتادادم😐😂

فقط خودت اسیدفولیک و د۳بخور هرروز

نه من وایسادم ۸هفته رفتم

من فقط رفتم آزمایش خون دادم و هفته بعدش رفتم دکتر.

نه اگر سابقه سقط یا مشکل خاصی تداری هفته ۶ الی ۸ برو که صدای قلبم بشنوی

آره دیگه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی