۷ پاسخ

سلام موردی نداره
تو شیر ترشح میشه از دوز کمش استفاده کنید
درد کم میکنه
شیاف دیکلوفناکم میتونید بزایدد

نه ضرر نداره یه نوع مسکن برای درد مفاصل

منم میخوردم ولی دکتر گف چون تو شیر ترشح میشه ی شب درمیون بخورم،بخاطر خارپاشنه میخوردم

منم میخورم ولی بچه شیر نمیدم

زیاد ضرر نداره

چراگاباپتین میخوری فکرکنم خواب آوره بایدازدکتربپرسی شایدبرای بچه ضررداشته باشه

به دکتر بگو

سوال های مرتبط

مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۴ سالگی
مامان پسرک شیطون مامان پسرک شیطون ۴ سالگی