مامان قرص لاغری بدون ضرر معرفی کنین

۱ پاسخ

بی ضرر که نیست ایناشیمیایی هستن ولی دوستا من توباشگاه الفااسلیم خوردن ۵یا۶کیلو تویه دوره کم کردن ولی بی اشتها شدن خیلی تشنه شدن خیلی وعصبی بودن عوارض کپسوله هستش

سوال های مرتبط

مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۴ سالگی