سلام دخترا خوبین
میگم نوزادای شما هم زیاد عطسه میکنن؟

۴ پاسخ

اره گلم

اره طبیعیه
موهای داخل بینی یواش یواش رشد میکنه عطسه زیادشون به خاطر اونه

نترس

سلام اره

آره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ♥️حسین♥️ مامان ♥️حسین♥️ ۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی