سلام دخترا خوبین
میگم نوزادای شما هم زیاد عطسه میکنن؟

۷ پاسخ

طبیعیه مجرای تنفسیش باز میشه

عطسه حتی سرفه های ساختگی 😅

بله طبیعیه

اره مال من اینجوره

زیاد نه ولی عطسه میکنه ..تا روز ۲۰ تا عطسه طبیعیه

کاملا طبیعیه

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ♥️حسین♥️ مامان ♥️حسین♥️ ۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی