سلام دوستان کسی بوده که کشاله ران لک بشه

۲ پاسخ

من از ماه اول تا یک ماه پیش دوتا کشاله رانم ریخته بود بیرون اندازه کف دست نمیدونم چرا ولی الان خوب شده یکماهه

سلام لک نه ولی جوش درمیاد و جاش میمونه سیا میشه نمیدونم دلیل چیه دکترم رفتم ازمایشم دادم

سوال های مرتبط

مامان خداروشکر مامان خداروشکر ۱۲ ماهگی