بچه تو خواب پی پی کنه بخاطر اینه قراره اسهال بشه.احتمالا ویروس گرفته دختر منم یه مدت پیش اینجوری شد تو خواب پی پی کرد فرداشم دو بار اول پی پیش سفت یود اما به فاصله یک ساعت تا یه هفته اسهال شد بعدش یعنی پدرم دراومد
سرش که مال دندونه ببین تبش کم شده دیگه لازم نیس چیزی بدی فقط حواست بهش باشه یکدفعه تب نکنه
دیگه سرماخورده ام بود دکتر ک بردم گفتم خودم استا میدادم گفت الان تب ندارع ولی گفت ی موقع میبینی بچه بی قرار بدن درد گفتم ارع همینطوره گفت پس باید بهش استا رو بدی گف هر۸ساعت بده اگه تب داشت خیلی بالا رفت هر ۶ساعت
بچه از دندونشه ک تو خوابم پی پی میکنه منم پسرم بعدظهری همینطوری شد
نه استا رو نده اگه مال یک ماه پیش اون درش باز بشه تا یک ماه مهلت دارع
ی شیاف براش بزن نگران نباش. فقط قبلش شیاف بگیر زیر اب داغ ک مقعدشو دردنیاره گناه داره بچه سرش نرم میشه راحت میره داخل
عزیزم اگه واکسن نزده و سرما نخورده احتمالا از دندوناشه استامینوفن یا پروفن بهش بده اروم میشه
بهش استا بده یاشیاف بزار ببین تبش میاد پایین
سرماخورده؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.