اقا شیاف ۱۲۵ میلی گرم باید چقد بزنم تب داره

۵ پاسخ

اصلا تبش قط نمیشه با پاراکید

نصف بزن

۶ماهه
باید۵۰بزنی
اونو نصف کن ۱۲۵
شیاف نصف کن

چنده تبش
قطره استامینوفن دادی بهش؟

یدونه بزن براش

سوال های مرتبط

مامان .دوقلوها. مامان .دوقلوها. ۱ سالگی
مامان سیده هیام👶 مامان سیده هیام👶 ۱۶ ماهگی