۶ پاسخ

اره روزای اول واقعا سخته
همیشه از این کی فلان روز میاد ، برای مادرا هست
سعی کن از لحظه ای که هستی لذت ببری

آره نوزادی خیلی سخته خیلییییی

خیلی سخته ‌اره🥲

من دوس ندارم زمان زود بگذره 😢

بنظرت اون موقع راحت میشه؟فک نکنم
برا دندون درد و چیزای دیگه باید بیدار بمونی

انشالله میشه عمر ما داره میگذره خواهر

سوال های مرتبط