۸ پاسخ

دختر من یک و نیم سالشه دارم میگیرم از شیر میگم زوده شما که یک سالشه گناه داره

درخواست دوستی میدین؟

خیلی زوده بچه تا 2سالگی باید شیر بخوره

کلا از شیر بخای بگیری زوده هنوز

هنوز زوده عزیزم گناه داره ازالان

چرا قطع هنوز ک زوده

من از روش قدیم استفاده کردم صبح تا شب سرگرم میکردمش یا باباش میبردش بیرون
شب هم فقط شب اول بهش شیر دادم دیگه کلا بهش شیر ندادم اونم خداروشکر نخاست ولی بعد یک ماه و دوهفته هنوز دلش میکشه باید رعایت کنی اصلا لباس لختی نپوشی یا جلوش لباس عوض نکنی باهاش حموم نری دیگه

کم کم شیر روز روقطع کن تعداد دفعات رو کمتر و کمتر کن وقتی درخواست شیر کرد غذا بهش بده تا کم کم یهویی دیگه نمیدی

سوال های مرتبط

مامان آرزو مامان آرزو ۲ سالگی