۴ پاسخ

من سیب رورنده میکنم باطوری ابشومیگیرم

دکترا میگن میوه باید با تفاله داده بشه
اب به تنهایی براشون خوب نیست

تاالان سیب‌ و گلابی و
موز دادم به موز الرژی داد😕

من اب سیب میدم

نه آبمیوه نمیدم میوه فقط

سوال های مرتبط

مامان ♥️دل آرام♥️ مامان ♥️دل آرام♥️ ۱۴ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان تمشک🫐 مامان تمشک🫐 ۱ سالگی