۸ پاسخ

نع خوبه واسه من ۳۵ هفته و ۶ روز ۲۷۰۰ بود

خوبه نرمال هست

برا منم ۳۵ و چهار این وزن بود

نگران نباش🙂من ۳۶هفته ۲۳۰۰بود
باید باز تکرار کنم
نابود شدم ...

برا منم همین قد بود ۳۹ هفته ب دنیا اومد ۳ کیلو

یعنی عالی تر از عالی

خوبه عزیزم من۳۵هفته۴‌روز رفتم اندازه شما بود

سلام عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیا 💙👬 مامان فسقلیا 💙👬 ۵ ماهگی