ببخشید من قند ناشتام بالاعع؟خطر داره؟

تصویر
۷ پاسخ

من دیروز قندمو گرفتم صبح استرس داشتم شد ۱۲۰ اینا ۵ دقیقه بعدش گرفتم باز اومد ۱۰۳ فکرکنم استرسش بدتره

اره رفته بالا

دکتر غدد گفت همینجوری ادامه بده و یک ماه دیگه آزمایش بده اگ ناشتا زیر 95 و دوساعته زیر 120 بود لازم نیست دیگه بیای پیشم

منم ناشتام 100 بود روزی دوتا متفورمین میخورم خداروشکر کنترل شد

دیابت بارداری دارید . باید دارو بگیرید و رژیم غذایی رو رعایت کنید . با دکترتون مشورت کنید . بله خطرناکه هم برای مادر و هم جنین

ناشتا ام بالا بوده ببر دکتر دارو بده بهت چیزی نیس خیلی بالا نیس

بله بالاس

سوال های مرتبط

مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 ۱۰ ماهگی
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🩵💙 مامان جوجو ممد🐣🩵💙 ۵ ماهگی
مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری