کسی با این خط باردار بوده 😂

تصویر
۱۲ پاسخ

خط تبخیر گلم

البته برای من همون موقع افتاد هردوتا تستم

من ی مقدار ازاین پررنگ تر پریود شدم

اررررره مثبته

اگه رنگش صورتیه مثبته

عزیزم اگه همون لحظه خط افتاده همین خط کمرنگه مثبته ولی نه اگه بعد چقدر افتاده نه دوباره تکرار کن از اون تست صورتیا بزن اونا خیلی خوبن

اگه زیر دو دقیقه میفتاد و تا ده دقیقه بعد یکم واضح تر میشد اره

اگر مارک بتا هسته که کاذبه
ولی اگر ویتاسین که مثبته من با همین و شاید کمتر روز به روز پررنگ تر شد

هاله داره چند روز از موعدت گذشته؟!

دیشب زدم ۵ روز قبل قبل از موعد منفی بود امروز صبح پاشدم اینجوری شده میدونم تبخیره ولی دلمو خوش کردم😅

همون موقع افتاد؟
برای من اینجور بود باردار بودم

اره گلم مثبتی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان مهیار و ماهلین مامان مهیار و ماهلین هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته ششم بارداری
مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 مهلا مامان نیلا طلا 🥹🫀 قصد بارداری
مامان هانیس مامان هانیس قصد بارداری