مامانا سونو 3بعدی کسی رفته تازگی قیمتش چقده

۴ پاسخ

من دیروز سونو بودم قیمت سه بعدی رو‌پرسیدم گف سه تومن

خیلی ها به من گفتن ۳بعدی نرو برای جنین ضرر داره

والا با این اوضاع گرونی و بالا رفتن دلار باید بگی یکساعت پیش کی رفت سونو هزینش چقدر شد🤦‍♀️

سه تومن آذر ماه رفتم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷سودا👼🌸 مامان 🩷سودا👼🌸 ۱۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی