۶ پاسخ

سلام مامان الان ماما همراه من سه سال پیش تو زایمان دخترم گرفتم خیلی ازش راضی بودم اگه خواستی بگو شمارشو برات بفرستم

بیمارستان بهمن خوبه اگه سزارین برین ولی طبیعی میگن امام حسین خوبه

سوال منم هست

رضا خانی کارش خوبه؟
یا مردی

سلام عزیزم
پیش رضاخانی میرم منتهی هنوز دو دلم خوبه یا نه اخه بیشتر تمایل به سزارین داره
شما پیش کی میرید؟

سلام عزیزم خوبی منم زنجانم
دکتر پیش کی میرین برا مراقبت؟

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌ونهم بارداری