اینم سوپ پای مرغ آقا یوسف
خداروشکر خوب خورد

تصویر
۵ پاسخ

شما از کی شروع کردین غذا رو براش من منتظرم واکسن شش ماهگیشو بزنم بعد

به به خیلی هم عالی یه غذای مقوی برای جوجه نوش جونش منم از ماه بعد کم کم میخوام شروع کنم براش

به به نوش جونش دستور پختشو بزار بی زحمت

چیاریختی

دستورشو میگی

سوال های مرتبط

مامان دایار خان🩵 مامان دایار خان🩵 ۸ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۷ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱۲ ماهگی
مامان لیمو مامان لیمو ۹ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی