۵ پاسخ

ن گلم امیدت بخدا باشه زمانی کیست میشه ک آمپول آزاد سازی نزنی ‌.امپولو زدی از ۲۴ساعت بعد اقدام کن

کیست میشن دیگه این سایز

بارداری و حتما آمپول بزنی ک تبدیل ب کیست نشن

باید آمپول آزاد سازی بزنی ،احتمال داره کیست بشن

فولیکول‌ها تا قطر 18 تا 24 میلی‌متر رشد میکنن اینا یکم بزرگتر از حد معمولن احتمال کیست شدنشون هست چند سیکل انجام دادی سونو؟

سوال های مرتبط

مامان جایزه دارم🤰 مامان جایزه دارم🤰 هفته سی‌وششم بارداری
مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد