۳ پاسخ

مثل پریود شدید نیست ولی درد دارم ترشح هم دارم گفت طبیعیه

من گاهی اوقات میگیرم خیلیییی خفیف استراحت میکنم خوب میشه

استراحت کن اگه دیدی بهتر نشدی ب دکترت مراجعه کن

سوال های مرتبط