امپول بتامتازون ک زدین اینا هستن؟

تصویر
۱۵ پاسخ

اره هر۳تا توی یک سرنگ ۵ سی سی زدم که ابکش نشم

اره من‌ امروز بیمارستان بستری شدم
۶تا نوشته واسم سه تا رو زدم سه تا رو‌ هم فردا بزنم

چند گرفتی

اینو باید چند هفته بزنیم

خدا خودش ب هممون کمک کنه

اره گلم همینا بود سه تا یه روز سه تاش فرداش

من۲۸هفته زدم

اینارو خونه میزنی؟
من زایمان اولم بستری بودم همونجا بیمارستان ماما برام زد.

همه میزنن؟

اره بعدش حتما هر صبح ناشتا قندتون رو بگیرین چون قند رو بالا میبره و شیرینی جات بعدش رعایت کنین حتما

چقد شدن؟ اینا میشن دو دوز؟

هر سه تاش دوازده میله

اینا واس چیه عزیز

من پروژسترون میزنم هفته ای یکی شماچندوقت یکی میزنی؟

بله دوتا دوز ۱۲میل باید زد

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد