خانما شیر خشک دخترم نان ای ار نستله هستش دیگه نباید بدم؟

۳ پاسخ

من نان ای ار میدم چرا میگن بده

والله منم دارم با ترس میدم اوپتی میدم من
ولی خوندم فقط اچ آ جمع اوری شدا

چرا نباید بدی مگ رفلاکسش خوب شده؟

سوال های مرتبط

مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان قند خونه❤️ مامان قند خونه❤️ ۱۲ ماهگی