مامانا دخترم سرما خورده چی بهش بدم خوب بشه

۳ پاسخ

دارو پلارژین فقط عالیه ، غذاهم حلیم سوپ سبزیجات آبپز و لبو آبپز و آش شلغم هم خیییلی عالیه

اگ تب نداره قطره پلارژین یا شربت ایورامی

سوپ بلدرچین، کته با ماست، حلیم، آش، غذاهای مقوی

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۱۷ ماهگی