۴ پاسخ

ما هرسه تامون همین علایمو داشتیم
من بهشون پدی کلد و سیتریزین و استامینوفن واسه جلوگیری از تب و درد دادم
فرهاد یکم سرفه داشت پدی کافم به اون دادم
بهتر شدن خداروشکر...امروز آبریزششون کمتر بود

پلارژین عالیه

دیفن نده ....شربت سیتریزین بده

ببر دکتر عزیزم !

سوال های مرتبط