ما هرسه تامون همین علایمو داشتیم
من بهشون پدی کلد و سیتریزین و استامینوفن واسه جلوگیری از تب و درد دادم
فرهاد یکم سرفه داشت پدی کافم به اون دادم
بهتر شدن خداروشکر...امروز آبریزششون کمتر بود
پلارژین عالیه
دیفن نده ....شربت سیتریزین بده
ببر دکتر عزیزم !
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.