حاملگی چقدر سخته

۱۰ پاسخ

انتظار حاملگی بنظرم ازون سخت تره

برعکس شما حاملگی برای من خیییلی راحت بود حتی فکرشم نمیکردم انقدر آسون باشه یوقتایی اصلا یادم میره باردارم

مخصوصا اگر ویار داشته باشی😭

خیلی 😃

کاش منم حامله بودم

خیلی خیلیییی سختترین دوره همین بارداریه حداقل بعد که بچه میاد درسته سخته بازم شرایط ولی اون موقع ادم بچش جلو چشماشه ولی الان چی هر دیقه ادم استرس داره الان حالش خوبه ....

کجاش سخته بابا
شما دارین تو وجودتون ی فرشته پرورش میدن سختش میکنید ب خودتون
همش میشه خاطره فردا میشینی با بچت میکی و میخندی
ب خودتون سخت نگیرین عادی برخورد کنی

خییییییییلی سخته😣😣😣😣😣

وحشتناکه
من دیگه خسته ام از درد کشیدن

اینجوری میگی میترسم🥺

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان دلربا مامان دلربا ۸ ماهگی
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهشتم بارداری