۵ پاسخ

گیگوز خیلی سبک و خوبه

من شیر خودمو میدم بیومیل هم میدم وزنش خوبه البته پر خوره

دل درد از چیه ؟ یبوست یا نفخ

من از بیومیل فعلا که راضیم ...نان نساخت به بچه هام

بستگی داره دکتر بابد تجویز کنه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۶ ماهگی
مامان جانانم مامان جانانم ۱۶ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ ماهگی