۱۰ پاسخ

نه اصلا نخور
جگر خوب نیس

من وقتی ای یو ای کردم مثل باردارا غذا میخوردم .ینی میگفتم مثلا گه الان باردار باشم میشه ماه اول بارداری ، بعد اگه میخواستم جگر بخورم تو اینترنت سرچ میکردم جگر در ماه اول بارداری . اگه خوب بود میخوردم بد بود نمیخوردم . ولی حال برای شما بگم نه جگر نخور خوب نیست .

سلام عزیزم.حالت خاصی نداری؟

علاعمی هم دارین الان ؟

عزیزم شما وقتی ای یو ای کردین دکتر به شما گفته چند روز بعدش برین مطب که ببینتتون

نه اصلا نخور خیلی خطرناکه

هرچیزی که ویتامین آ زیاد داشته باشه بده مثل جگر قارچ هویج اب هویج و اینا

نخور عزیزم نه جیگر گوسفند نه مرغ

نه میگن جیگر خوب نیس

آره بابا نخور

سوال های مرتبط

مامان بچهههه مامان مامان بچهههه مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نوزدهم بارداری