۵ پاسخ

صبح ها بازن .منم باید فردا برم آزمایشگاه

اره صبحها خبری نیس شبا شلوغ میشه منم فردا میخوام برم بهداشت آزمایش قند

اره بازه

بااین اوضاع خداکنه باشه خیلی بهم‌ریختن همه جارو

شنبه ک روز کاریه دیگه بازه همه جا صبح برین ک بهتره

سوال های مرتبط

مامان اِرشاد کوچولو مامان اِرشاد کوچولو ۴ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۲ ماهگی