سلام.
مادرانی که دختر باردار هستید چه علائمی دارید🤔

۱۲ پاسخ

تهوع خیلی زیادددددد
خستگییییی

من حالت تهوع نداشتم اصلا
میل به چیزای ترش و شور دارم
از حبوبات بدم اومده
تنبل شدم همش دلم میخواد بخوابم یا دراز بکشم 🫠

عاشق ترشی شوری ،خواب زیاد،گشنگی زیاد ،پوست خشک،تهوع

من بچه م دختره ولی دقیقا علائم حاملگی اولم که پسره رو دارم اصلا به علائم توجه نکن.سرپسرمم ۴ماه بالا میاوردم سر اینم تو بارداری پسرمم نام بیرون بود اینم...موهام می‌ریخت و ۴ماه اول زشت شده بودم اینم کلا همه علائم هام یکیه

هیچییی 😂😂

از اول ویارم‌کلا ترشی جات و آلوچه بود از شیرینی جات بدم‌اومده،برای سنو ها مجبور میشم چیز شیرین بخورم دخترم خیلی تکون میخوره ولی پسرم اصلا تکون‌نمیخوره چیز ترش قره قوروتی چیزی بخورم میچرخه ، الانم شیرینی جات میخورم دخترم خیلی تکون میخوره ولی چیز ترش بخورم پسرم تکون بیشتر میخوره

هیچ علائم خاصی نداشتم جز هفته های اول که معده درد و سردرد شدید داشتم اونم چون زخم معده و میگرن دارم کلا و ماه دوم شبا بالا میاوردم

من‌دوقلو دختر و‌پسر دارم نمیدونم کدوم علائم مال پسره کدوم‌مال دختر 😂

تهوه شذید .استفراغ.بیحالی .سوزش معده از اول .بیزاری از غذا .

من هیچی.فقط زیر دلم درد میکنه گاها

حالت تهوع.خستم سنگینم .خوابمه .
سر پسرم اصلا اینجور نبودم .خیلی راحت بودم

منم میخواستم بپرسم تازه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌ونهم بارداری