۳ پاسخ

منم کیدیزول میدم احساس میکنم تاثیر نداره وقتی نمیدم بهش بهتره انگار

من شربت امپرازول میدم شبی ی بار

هر ۱۲ساعت

سوال های مرتبط

مامان صورتی و ابی🩷🩵 مامان صورتی و ابی🩷🩵 ۱ سالگی