خانوما کسی از این شربت ب بچش داده برای چیه

تصویر
۶ پاسخ

اره من برا رفلاکس میدم هنوز

من کیدزول میدم برای تسکین معده خوبه واقعا

اره برای رفلاکس میدادم بهش

واس رفلاکس و بالا اوردن خیلی شریت خوبیه

اره برای رفلاکس

اره گلم من

سوال های مرتبط

مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی
مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی