۴ پاسخ

من دقیقا تو این وضعیتم این اسهاله ک هیچ نشستم اذیتای مادرشوهرمو خواهرشوهرمو مرور میکنم گریه میکنم دارم روانی میشم

هر۸ساعت۲سیسی

منم لوپرامید دادم قبلا ولی ظاهرش این نبود عالی بود فوری قط کرد

چرا زینک نمیدی

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🩵 مامان جوجه طلایی 🩵 ۱۶ ماهگی
مامان دل آرا مامان دل آرا ۲ سالگی