۴ پاسخ

تامیتونی خیلی نخوری چون ماست خیارگوجه همشون طعبشون سردهسته نعناع خشک فلفل سیاه هم بهشون اضافه کن گلم

گوجه به خاطر أسيدي كه داره بيشتر معده رو ميسوزونه سعي كن زياد نخوري

میگن اینایی که معده شون میسوزع یا ترش میکنن بچه هاشون مو در میارن بدنیا میان موهای سرشون زیاده خدایا 🤩

من از ۱۲ ۱۳ هفته درگیرشم خیلی بده واقعا همش هم نون پنیر با خیار و گوجه میخورم یکم بهتر میشه ولی باز شبا همون اش و همون کاسه

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسرم🩵💙 مامان شاه پسرم🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی