مامانا قم اوضاع چه طوره ارومه؟

۴ پاسخ

وای فردوسی افتضاح بود شلیک میکردن گاز اشک آور میزدن

اصلا نمیشه جواب گذاشت

زنبیل شلوغه

سمت باجک که ما بیرون بودیم خبری نبود میگن یمت بیست متری بهشتی اینا ریختن بیرون

سوال های مرتبط