پای راستم گرفته طبیعیه ؟ کسی اینجور بوده تو هفته من

۳ پاسخ

به خاطر کمبود منیزیوم به دکترت بگو برات دارو مینویسه تو بارداری این چیزا طبیعیه

من پای چپم گرفته😭🤣

طبیعیه

سوال های مرتبط